"Interstellar" już w sprzedaży

Informacja nadesłana
Christopher Nolan, autor przebojowej trylogii Mroczny Rycerz, którego filmy w kinach na całym świecie zarobiły ponad 4 miliardy dolarów, powraca superprodukcją wyznaczającą nowe standardy w gatunku science fiction. "Interstellar" z Matthew McConaugheyem, Anne Hathaway i Michaelem Cainem w rolach głównych debiutuje na Blu-ray™ i DVD w ofercie Galapagos Films już 31 marca.

W  niedalekiej przyszłości postępujące zmiany klimatyczne zmieniły większość naszej planety w pustynie, a szczątkowa gospodarka planety koncentruje się już głównie na produkcji żywności, której i tak ciągle brakuje. Były pilot NASA Cooper (Matthew McConaughey) wspólnie z rodziną prowadzi farmę usiłując związać koniec z końcem. Pewnego dnia jego 10-letnia córka Murphy (Mackenzie Foy) informuje go, że w jej pokoju jest duch. Cooper postanawia zbadać tę sprawę i ku swojemu zaskoczeniu odkrywa, że ów "duch" jest w rzeczywistości grawitacyjną anomalią, w której są zakodowane informacje na temat miejsca, z którego może pochodzić. Kiedy były pilot dociera do miejsca oznaczonego w anomalii odkrywa tajną bazę NASA, w której zespół naukowców pod wodzą profesora Johna Branda (Michael Caine)  pracuje nad pozornie szalonym planem mogącym ocalić ludzkość. W okolicach Saturna pojawił się tunel czasoprzestrzenny będący prawdopodobnie dziełem obcej cywilizacji. Naukowcy wierzą, że dzięki niemu będą w stanie odnaleźć planetę mogącą stać się nowym domem ludzkości.

Wbrew protestom córki Cooper zgadza się na propozycję profesora i decyduje się na udział w ekspedycji będącej ostatnią nadzieją Ziemi. Oprócz niego w podróż do tunelu czasoprzestrzennego wybierają się Amelia (Anne Hathaway) – córka profesora Branda oraz dwaj naukowcy Doyle (Wes Bentley) i Romilly (David Gyasi). Badacze podróżują poza granice naszej galaktyki, aby przekonać się, czy rasa ludzka ma szansę przetrwać wśród gwiazd.

WYDANIE BLU-RAY™ I DVD
- Naukowe podejście do Interstellar;
- Na planie zdjęciowym w Islandii;
- Życie na Farmie Coopera;
- Skafandry kosmiczne;
- Gwiezdny pył;
- Miniatury w kosmosie i inne

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones